23.06.2026

Siste kamp før sommerferien ble en spesiell opplevelse for Herd J17. Laget stilte med kun 9 spillere til kamp, mens motstanderlaget stilte med 11.

Vi ønsker å rette en stor takk til bortelaget, IL Hødd / Hasundgot, som viste svært god sportsånd og fair play ved å velge å spille med 9 spillere på banen. Dette ble en fin ramme rundt kampen og et godt eksempel på verdier vi setter høyt i barne- og ungdomsfotballen.

Til tross for færre spillere på banen klarte Herd J17 å levere en sterk prestasjon og vant kampen 4–2. Målscorere for Herd var Else Slinning Brandal 2 mål. Marie-Divine Ngongo Masau 1 mål og Kari von Løwensprung 1 mål.

En ekstra stor takk går til de ni spillerne som stilte opp til kamp i dag. Flere hadde avreise på ferie allerede neste dag og rakk knapt å forberede seg, så det ble en rask tur innom garderoben etter kampslutt.

Vi ønsker alle en riktig god sommer, og ser frem til å samles igjen til høsten. Da venter nye utfordringer og mål, hvor laget skal kjempe om kretsmesterskap.

God sommer fra Herd J17!